best dating

WHY TF IS SHE SO ANNOYING

WHY TF IS SHE SO ANNOYING

I told mom to not to talk to me Cuz i was damn pissed
SHE SAYS SHE'S HAVING LOW BLOOD PRESSURE
LOW BLO0D PRESSURE DUDE.
HOW TF
AND YET SHE SAYS THAT MULTIVITAMINS ARE BAD AND SHE SHOULD NOT TAKE EM and complains about her sleeping through out the whole day.
I SWEAR IM TRYING SO HARD NOT TO SWEAR RN.
SHE DOESN'T THINK OF HERSELF AND COMES TO BOSS ME AROUND. im so done with this shit
AND WHEN I TELL HER TO GET MEDICINE SHE JUST SNAPS AT ME?!
EXCUSE ME LADY, I AM TRYING TO HELP YOU
AND SHE CAME BACK HOME CUZ SHE DIDN'T WANT TO WAIT FOR 30 MINUTES TIL THAT DOCTOR COMES.
DOES SHE hAVE A DEATH WISH?!

Omg im sick of this life.
Bubbles Home February 25, 2020 at 6:22 am 0
Rant Tags
Get Social and Share
1 Rant Comment
SAME MAN, MY MOM DONT EAT HER MED AND ALWAYS GET ANGRY WHEN SHE NVR EAT MED OR FOOD. I TELL HER TO FRIGGIN EAT A BISCUIT AND SHE BE LIKE "NO I DONT LIKE TO EAT BICUIT". IM LIKE WTF JUST EAT IT OR YOU WILL BE THROWING THAT ATTITUDE AT US UNTIL YOU EAT YOUR MEAL. WTH! THEN SHE ASK ME ABT SCHOOL TRIP AND MONEY STUFF LIKE SHE DAMN WORRIED I WASTE MONEY LIDDAT. IM LIKE NO DUDE IM COVERED BY STUDY LOAN AND IM NOT TAKING A SINGLE CENT STOP WORRYING ABOUT THINGS THAT YOU DONT EVEN COVER! IM IN CONTROL AND I KNOW WHERE TO GET MY FINACE RESOURCES. THEN SHE GO CRY AND COMPLAIN TO MY DAD WTH...
anonymous 1 month ago
Post a Comment
Text Only. HTML/Code will be saved as plain text.
Optional. Include your First Name in your Comment.

Comment Moderation is OFF. Profanity Filter is ON.